MMA PLNajnowszeProfessional Fighters LeaguePFL wprowadza własne stroje, ale zawodnicy mogą mieć swoich sponsorów

PFL wprowadza własne stroje, ale zawodnicy mogą mieć swoich sponsorów

Już  7 czerwca rozpocznie się pierwszy sezon Professional Fighters League. Organizacja ta niegdyś nosiła miano World Series of Fighting.

Foto: MMAFighting

W ramach tego sezonu 72 zawodników będzie uczestniczyło w turniejach, w których główną nagrodą będzie milion dolarów.

Zawodnicy będą rywalizować w sześciu kategoriach wagowych – od piórkowej do ciężkiej. Nagrodę w wysokości miliona dolarów otrzyma sześciu zawodników tj. zwycięzca w każdej kategorii.

PFL wprowadza oficjalne stroje, które zawodnicy mają nosić podczas ich gal. W przeciwieństwie do UFC daje jednak zawodnikom możliwość umieszczania własnych log sponsorskich w wyznaczonych miejscach i pod pewnymi warunkami.

MMAFighting
MMAFighting

Warunki umieszczania log sponsorskich w PFL:

  1. Każdy zawodnik może mieć tylko dwóch sponsorów
  2. Loga sponsorów muszą być umieszczone w wyznaczonych miejscach
  3. PFL dostarcza zwodnikom rękawice i spodnie do wszystkich walk sezonu regularnego, playoff i walki mistrzowskiej
  4. Wymaga się, aby zawodnicy nosili oficjalne rękawice, spodnie, jak również odzież i czapki podczas walk, wyjść do klatki i ważenia
  5. PFL daje możliwość zawodnikom sprzedaży dwóm sponsorom miejsce na reklamę na oficjalnych spodenkach, których zawodnicy używają podczas walki
  6. Zawodnicy mogą umieścić do dwóch sponsorów na ubraniach używanych podczas wyjść do klatki i ważeń, mają to być ci sami sponsorzy, którzy pojawiają się na spodenkach używanych podczas walki
  7. Zawodnicy mają możliwość zmiany sponsora trzykrotnie w ciągu sezonu. Przed sezonem regularnym, przed fazą playoff oraz przed walką mistrzowską
  8. Wszelkie logo sponsorów muszą być umieszczone w wyznaczonych miejscach i zatwierdzone przez PFL
  9. PFL ponosi odpowiedzialność za loga sponsorskie zawodników
  10.  PFL zapewni zawodnikom odpowiednie materiały dotyczące sponsorów
  11. PFL zastrzega sobie prawa do umieszczenia dwóch log oficjalnych partnerów organizacji na spodenkach w tym dostawcy odzieży dla zawodników
  12. Logo PFL oraz logo oficjalnego dostawcy odzieży będzie umieszczone na spodenkach używanych podczas walki
  13. PFL oraz partnerzy medialni nie pozwalają na używanie żadnych plansz/tablic/bannerów w sąsiedztwie klatki jak i podczas wyjść do klatki czy ważeń
  14. PFL zastrzega sobie prawo do ubioru członków kornera zawodnika
  15. Zabronieni sponsorzy z takich branży jak: e-papierosy, papierosy, prezerwatywy, pornografia, hazard.

Zawodnicy nie będą objęci żadnym podatkiem/prowizją od swoich umów sponsorskich. PFL nie podpisało jeszcze umowy z dostawcą odzieży, ta kwestia zostanie doprecyzowana w przyszłości.

Zastosowane przez PFL rozwiązanie wydaje się dobrym kompromisem. Stroje wyglądają  wciąż profesjonalnie, a taki właśnie powód podpisania umowy z Reebokiem podawali niegdyś włodarze UFC. Na dodatek zarówno organizacja jak i zawodnicy otrzymują korzyści z umów sponsorskich.

 

Scrolluj dalej, albo kliknij tutaj,
by obejrzeć kolejny wpis