MMA PLNajnowszeKSWWspółwłaściciel federacji KSW Maciej Kawulski: Stosujemy wiele trików, żeby przyciągnąć ludzi

Współwłaściciel federacji KSW Maciej Kawulski: Stosujemy wiele trików, żeby przyciągnąć ludzi

Współwłaściciel federacji KSW, Maciej Kawulski udzielił obszernego wywiadu portalowi natemat.pl, w którym opowiedział m.in. o marketingowym aspekcie zdobywania nowych odbiorców przez największą polską federację MMA.

Foto: fb: Maciej Kawulski

Kawulski nie ukrywa, że poprzez angaż takich zawodników jak “Pudzian”, “Popek” czy “Strachu”, KSW zyskuje nowych fanów:

“Stosujemy wiele trików, żeby przyciągnąć ludzi. Co, ten koleś z Pitbulla, ten gangster, teraz będzie się teraz bił z Popkiem? A oni przecież wszyscy mają konotacje fighterskie. Trenowali, walczyli. Nie bierzemy ludzi, którzy sobie zrobią krzywdę. Nawet jeśli nie są najlepsi na ringu, mają duży potencjał marketingowy. Twoja mama czy tata na pewno kojarzą MMA przez tego typu walkę.

Kilka lat temu ludzie przychodzili “na Pudziana”, ale widzieli też inne walki. Całe show. I nagle łapali bakcyla. Zapłodniliśmy ich. Potem chodzili na kolejne gale. Ale co się dzieje potem? Rosną im brzuchy, mija 10 lat, mają dzieci, wąsy, po prostu widz zaczyna się starzeć. Więc sięgnęliśmy po Popka i gimbazę. Odmłodziliśmy widza. Dzisiaj na nasze ważenia przychodzą czternasto-, piętnastolatkowie. I mamy kolejne 10 lat roboty. Sięgamy po narzędzia, które są w danym momencie potrzebne, żeby utrzymać MMA na salonach i żeby nie wróciło do remizy.”

Cały wywiad portalu natamat.pl z Maciejem Kawulskim TUTAJ.

Scrolluj dalej, albo kliknij tutaj,
by obejrzeć kolejny wpis