MMA PLUFCPereira nie zgadza się z dyskwalifikacją. Czy na pewno dokonał on nielegalnego kopnięcia?

Pereira nie zgadza się z dyskwalifikacją. Czy na pewno dokonał on nielegalnego kopnięcia?

Foto: chatsports.com

Zakończenie walki Diego Sancheza (30-12) i Michela Pereiry (23-11, 2NC) wciąż budzi spore kontrowersje. Do rozstrzygnięcia na Twitterze odniósł się przegrany, sugerując, iż to nie nielegalne kopnięcie spowodowało rozcięcie u rywala.

Nie tak fani oraz sami zawodnicy wyobrażali sobie zakończenie drugiej walki wieczoru gali UFC Fight Night 167. W trzeciej rundzie starcia Pereira dopuścił się nielegalnego kopnięcia na głowę rywala. U Sancheza pojawiło się mocne rozcięcie, które sprawiało, iż to w jego rękach pozostało, czy jest w stanie kontynuować pojedynek.  “The Nightmare” stwierdził jednak, iż kończy pojedynek.

Takie wydarzenia położyły cień na walkę, jak i samych biorących w niej udział, gdyż w zasadzie obaj stracili w oczach fanów. Pereira zamierza jednak bronić się przed oskarżeniami o popełnienie faulu. Na swoim profilu na Twitterze Brazylijczyk opublikował zdjęcia, sugerujące, iż “Demolidor” wcześniej doprowadził do rozcięcia na głowie swojego oponenta. Zdaniem 26-latka nielegalne kolano trafiło Sancheza w klatkę piersiową.

Jeden z użytkowników portalu społecznościowego szybko odniósł się do słów zawodnika. Mianowicie wstawił on materiał wideo, który niejako podważa teorię Pereiry.