Under Armour i Academia Gorila łączą siły
Światowa marka rozpoczyna współpracę z czołowym polskim klubem sportów walki.
Do zwycięstwa nie ma drogi na skróty, ale na tej ścieżce warto mieć odpowiednich towarzyszy. Dlatego 1 stycznia 2021 roku globalna amerykańska marka Under Armour nawiązała ścisłą współpracę partnerską z największym stołecznym klubem sportów walki Academia Gorila.
Academia Gorila powstała w 2012 r. jako mały klub założony przez dwóch pasjonatów. Było to z definicji nowatorskie miejsce, w którym sporty walki mógł trenować każdy, niezależnie od płci, wieku czy narodowości. Za sprawą pasji i zaangażowania zarówno założycieli, jak i dołączających do zespołu wybitnych trenerów, miejsce szybko zyskało miano kultowego na mapie Warszawy. Nowatorskie podejście do tworzenia zaangażowanej społeczności wokół klubu, przyczyniło się spopularyzowania idei trenowania sportów walki, jako alternatywy do siłowni, nie tylko w Warszawie, ale również w całej Polsce.
W krótkim czasie na zajęciach w Academii Gorila pojawiali się wszyscy: od studentów przez biznesmenów i aktorów, po zawodowych i utytułowanych sportowców. Do dziś w całym kraju zostało otwartych 17 nowych filii, a siedziba główna w centrum Warszawy rozrosła się do 1200 m2. Trenerzy klubu to krajowi i międzynarodowi mistrzowie w swoich dyscyplinach, a grafik zajęć obejmuje ponad 100 treningów w tygodniu do wyboru, dla osób na wszystkich poziomach zaawansowania, a nawet zajęcia dla dzieci.
„Wytrwałość to suma konsekwencji i małych kroków – to nieustanny rozwój.
Jesteśmy podekscytowani współpracą z Academią Gorila.
Zaufaliśmy klubowi, który pozwala wszystkim cieszyć się sportami walki.
Tu każdy może budować swoją siłę – od teraz razem z Under Armour ”
– Justyna Gościńska, Dyrektor Marketingu w spółce OTCF S.A., wyłącznego Autoryzowanego Dystrybutora Under Armour w Polsce
„Liderzy chcą współpracować z liderami, to zupełnie naturalne. Umowa partnerska z Under Armour pomoże nam wejść na zupełnie nowy poziom w działaniach sportowych. To co mnie cieszy szczególnie, to fakt, że nasz partner jest aktywnie obecny w środowisku sportów walki od lat i współpracuje z wybitnymi sportowcami. Oglądając pierwsze gale MMA często zwracałem uwagę na logo Under Armour, zwłaszcza podczas walk legendy MMA, George St-Pierra. Marka ta jest liderem w produkcji odzieży technicznej na najwyższym poziomie. Nie mogłem sobie wymarzyć lepszego partnerstwa dla Academia Gorila.”
– Grzegorz Sobieszek, współzałożyciel Academia Gorila
Współpraca na wyłączność obejmie: ubiór kadry trenerskiej, projekty i wydarzenia, takie jak seminaria i obozy z uznanymi zawodnikami sportów walki. Warszawski klub na ul. Kopernika 36/40 zyska specjalny branding Under Armour i otworzy punkt sprzedaży produktów marki.
O marce
Under Armour to notowany na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych producent obuwia, odzieży i sprzętu sportowego, który zrewolucjonizował sposób ubierania się sportowców na całym świecie. W myśl misji marki – „Under Armour makes you better” – innowacyjne produkty zaprojektowane są tak, aby poprawiać wyniki sportowców na każdym poziomie zaawansowania.
Platforma Under Armour Connected Fitness™ wspiera największą na świecie społeczność miłośników zdrowia i fitnessu poprzez pakiet aplikacji mobilnych, MapMyFitness, MyFitnessPal i UA Record. Główna siedziba Under Armour mieści się w Baltimore w Stanach Zjednoczonych. Więcej informacji o firmie znajduje się na stronie internetowej www.uabiz.com.
[informacja prasowa]
Zobacz także:
To najprawdopodobniej najlepsza akcja minionej gali UFC on ACB 1. W piątej rundzie walki wieczoru między Maxem Holloway’em, a Calvinem Kattarem, Hawajczyk popisał się świetną akcją, która na zawsze zapisze się w historii UFC i pozostanie w pamięci nie tylko “hardkorowych fanów MMA”.
Zaczynamy nową serię – filmy o sportach walki, które warto zobaczyć. Na pierwszy ogień klasyk! To film dla prawdziwych fanów sztuk walk